06 October 2009

MAJLIS BERBUKA PUASA X-SMKT 2009


Dalam kesibukan tugas, saya sentiasa berfikir untuk mengadakan Reunion X-SMKT yang telah beberapa kali tertunda. Permintaan yang tidak putus dari teman-teman juga terutamanya Yunos, menjadikan saya sentiasa berada dalam serba salah. Partner pula, Major Razali, yang sama-sama menguruskan 3 Reunion sebelum ini telah berada di Sudan selama 1 tahun. 25 Ogos 2009 saya telah menerima mesej dari Faridi Rahim yang menyatakan bahawa beliau telah berbincang dengan Lt. Kol. Omar Baharom mengenai Reunion X-SMKT dan meminta supaya saya menghubungi Omar untuk menguruskan Reunion tersebut. Dalam fikiran saya ketika itu ialah... saya mesti bertindak sekarang... menghubungi Omar... mendapatkan tarikh, waktu, tempat dan menu makan minum. Tugas saya selanjutnya seperti biasa..... menghantar mesej memaklumkan Reunion pada teman-teman, dan sentiasa mengejar, memastikan kehadiran mereka. Reunion kali ini mesti menjadi!! Mengumpulkan semula teman-teman untuk bersama bagi Tahun 2009.







Bersama dengan Omar, akhirnya, Majlis Berbuka Puasa X-SMKT kali kedua telah diadakan pada 12 September 2009 di Wisma Perwira, 6 Renjer, Kem Wardieburn, Kuala Lumpur. Teman-teman yang hadir:

1. Lt. Kol. Omar dan famili
2. Yamin dan famili
3. Mohd. Asri dan famili
4. Rahmad dan famili
5. Arniaty Alias dan famili
6. Noormala Maarof dan famili
7. Suriati Yusof dan suami
8. Tajul dan isteri
9. Zamri Zakaria(Pak Ya) dan rakan
10. Yunos Mohamad dan rakan
11. Mariam Abu Amrin
12. Yusof Baharom
13. Faridi Rahim
14. Major Fauzi Kamaruddin
15. Zulkifli Omar
16. Mohd Sobri
17. Abdul Haniff Jalal
18. Anuar Jalil (Senior XSMKT)



Terima kasih banyak-banyak kepada teman-teman yang sentiasa setia, bersama menyokong setiap pertemuan terutama yang datang dari jauh, Yunos dari Muar, Johor, Zamri dari Gua Musang, Kelantan, begitu juga teman-teman yang baru dikesan dan pertama kali menghadiri Reunion ini.... Suriati dari Muar, Johor, Zulkifli Omar dan Hanif dari Melaka, Sobri dari Bukit Mertajam, Pulau Pinang, Tajul dari Ipoh, Perak, Arniaty dan Noormala.

THANK Q SO MUCH !!


No comments:

Multi Style Background