16 March 2009

Cerita Daripada QUANTICO USA

Assalamualaikum Kekawan,

Alhamdullilah kita ketemu lagi. Hari ni saya telah pun berada 29 hari di USA. Banyak pengalaman yang telah saya dapat. Di antaranya saya telah pun pergi berjalan2 di Washington DC di War Memorial Park, Linclon Memorial dan AroSpace Exibition pada 21 Feb lepas. Itu lah pengalaman pertama saya di USA. Selain itu saya juga tidak sangka yang salji akan turun lagi di mana ianya sepatutnya sudah habis. Sekarang ni sudah pun masuk musim Spring, yang sepatutnya matahari dan pokok akan ceria tetapi tidak....musim winter ni berlarutan sedikit. Untuk itu pada 2 Mar lepas terdapat ribut salji yang mengakibatkan semua jalan diliputi salji setebal 4 in. Untuk itu juga kelas kami telah dibatalkan. Melayu pun apa lagi...baru jumpa salji katakan....bergambar sakat ler....Bersama ini saya sertakan sedikit gambar kenangan saya di USA.

No comments:

Multi Style Background